fredag 15. mai 2015

Enkle bursdagskort

Etter å ha laget en del kort i mixed media stil, så var det greitt å gjøre noe helt annet.
Så her kommer to enkle bursdagskort, laget til to av mine nieser.
Jeg har en ganske så stor samling av embossingdies, men bruker dem altfor sjelden. Så nå fant jeg dem fram igjen, og brukte dem til begge kortene.
Hvit kartong, embosset, og så ark fra Studio Tekturek. Skvettet litt med mørk rosa mist (og angret deretter, men det fikk bare være sånn....).

Det neste er også laget med hvit kartong og embossing dies. Her svertet jeg litt etterpå, for å få fram mønsteret bedre.
Fuglen er stempel fra Tim Holtz. Falt helt for stempelplaten Bird Crazy, så de kommer nok til å bli brukt mye fremover.
Ellers bare ferdige diecuts, og en button fra Andrine&Maren.
Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Guri sa...

Kjenner meg igjen med det å ha embossingdies liggende som sjeldan blir brukt :)
Herlig den fuglen frå TH:)

Anne-Eddie sa...

Åh, disse var fiiine!! Digger den fuglen! Klem og ha en fin grunnlovsdag!

jorunn`s Fristed sa...

Åhh for noen herlige kort ♥