lørdag 11. oktober 2014

Bursdagskort til nieser

Det blir som regel litt kortlaging om høsten. Halve slekta har jo bursdag iløpet av noen uker.
Her er noen kort jeg laget til mine nieser.
Det meste jeg har brukt er fra Sodalicious, en av mine absolutt favorittprodusenter.
Tråden bak sirkelen og stingene på høyre side er stempler fra Georgia Heald. Stingene fargela jeg med Promarkers.
Fant ikke noe passende sirkelformet Gratulerer-stempel. Så da tok jeg bare noen små Gratulerer-tekster og stemplet flere sammen. Teksten, ugla, og de svarte vinklene er også fra Sodalicious. Jeg tegnet også litt med svart penn for å gjøre det litt røffere.

Det neste kortet er til min niese som nå er utvekslingstudent i USA.
Litt sent ute, som vanlig, så det ble bare knipset et kjapt bilde. Ark og pynt er fra Glitz. Og så har jeg brukt stempel fra Kort&Godt, og noen stjerner fra Pink Paislee.
Selv om hun ikke er i New York, så syntes jeg motivet på mønserarket passet bra.

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knalltøffe kort med mange fine elementer og stempler! Liker denne stilen veldig godt! Ha en flott søndag! Klem fra Anne-Eddie ;)

Hege sa...

Så tøffe kort du har laget!!
Gøy med kort som er litt annerledes.
Likte de kjempegodt.