torsdag 18. september 2014

Pensjonistkort

Her er to pensjonistkort som jeg har laget til kollegaer nå i sommer.
Mottakeren av dette kortet er opprinnelig britisk. Og når jeg googlet 'British + retirement', så fikk jeg opp denne teksten. Og syntes den var perfekt å bruke på kortet.
Ellers har jeg brukt ark fra Basic Grey, sammen med forskjellige PL-kort.
Metallpynt fra Ingvild Bolme, og en rhinestone fra Glitz.

Det neste kortet ble i maritim stil, siden denne mottakeren er glad i å seile.
Arkene fra Maja Design er perfekte til denne typen kort.
Jeg brukte litt forskjellige chipboardfigurer.
Og litt hyssing og metallpynt til slutt.

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

anne jorunn sa...

Disse var bare knalltøffe!! Digger teksten på det øverste!! :-)

Gleder meg til helga!! :-)

Riikka Kovasin sa...

Fantastic cards!