onsdag 30. april 2014

Bursdagskort - nå til en 20-åring

Enda en niese med bursdag i april. Og helt ufattelig at jeg er tante til en 20-åring....
Hun utdanner seg innen kjole- og draktsøm, så jeg har prøvd å lage et kort med søm som tema.
Arkene er fra serien Alma's Sewing Room fra Pion Design. Det er lag på lag med ark og tags, men ikke så lett å se under et lag med Gesso :-)
Har også sydd med symaskin, og brukt mesh og washi tape.
Etter at Gessoen hadde tørket, stemplet jeg med stempler fra Prima og Sodalicoius. Og sprayet med svart Dylusion som fikk renne litt nedover.
Fant ut at jeg skulle prøve å kombinere den grålilla fargen med gull. Så jeg smurte på Inka Gold her og der. Ble det litt for mye gull, så stemplet jeg med litt mer svart ink. På blomstene brukte jeg gull glitterlim.
Gratulerer-stemplet er fra NorthStarStamps. Og så fikk jeg brukt noen nyinnkjøpte Giant Rhinestones fra Glitz. Og siden jeg valgte å bruke en rosa rhinestone, så måtte jeg kompensere litt med å skvette rosa Dylusion sånn ellers rundtomkring.
Utrolig kjekt å lage denne typen kort, bare så altfor sjelden jeg tar meg tid til det. Bursdager kommer like brått på meg hvert år....

1 kommentar:

Randi Elisabeth sa...

Knallfint og "well done" temakort. Her hadde du fått med masse som passet jubilanten, og på en surperb måte. Og en skulle hvertfall IKKE tro at du var tante til noen på 20 år ;)