søndag 22. desember 2013

Work it, girls!

Her ble det visst en uvanlig lang bloggpause, fikk jeg høre. Litt scrapping har det blitt i høst, selv om det ble en pause nå i desember. Håper å komme sterkere tilbake neste år.

Her er ihvertfall en LO med bilde av mine døtre og deres jevngamle kusine. Kan fort bli mange festlige bilder med de 3 samlet på et sted. Og med et kamera i nærheten....
Jeg har brukt ark fra Sodalicious, og noen journaling cards fra ChicTags.
La en stor blondeserviett bak bildet. Og tittelen er Thickers.
Stjerna er fra PinkPaislee og farget med Distress Stain. 
Journaling noten med de 3 søte små uglene måtte jeg bare ha med.
Prøvde å lage en litt ren LO denne gangen, uten bruk av ink, mist, gesso eller lignende.

Her er det hektisk innspurt før julefeiringen. Men i romjula - da skal jeg scrappe!
God Jul!

Ingen kommentarer: