mandag 7. oktober 2013

Double trouble

Her er en LO jeg laget på høstens Papirfest.
Marianne/Skorpionen hadde laget en konkurranseoppgave som besto av: bruk fargene turkis + gult/oransje, og bruk både stempel og stensil.
Alt det er jo ting jeg liker, så da måtte jeg lage et bidrag.
Jeg har brukt ark og pynt fra Lemon Owl, et ukrainsk merke som jeg nettopp har oppdaget.
Bakgrunnen er bygget opp av papirstrimler, mesh og washitape - og deretter et tynt strøk gesso.
Så har jeg brukt stensiler sammen med både gult og sort ink. Og stemplet med de samme fargene.
Chipboarden er farget svart, og papirstjernen farget jeg turkis.
Nederst i høyre hjørne brukte jeg et stempel fra North Star Stamps: Tvillinger er født med en bestevenn.
Klippet også ut noen trekanter fra det ene mønsterarket, og limte dem langs kanten.
Ser at tittelen forsvant litt mot bakgrunnen, så kanskje jeg må fram med en sort penn og tegne rundt kanten :-)
Ha en fin høstferie!

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempelekker! Mengder av detaljer og lekker fargesammensetning!
Herlig! Klem fra Anne-Eddie ;)

Irene sa...

Så utrolig tøff og stilig denne er! Herlig bruk av flere stensiler og flotte farger.