mandag 30. september 2013

Snart er det jul igjen.....

Ihvertfall har jeg laget en jule-LO.
Ble spurt om jeg ville være med på Camelias Designteam, og det sa jeg selvfølgelig ja til :-)
Og mitt første oppdrag/utfordring, var å bruke de nye julearkene fra Pion Design.
Og med dette bakgrunnsarket, så måtte jeg bare prøve meg på scrapping i Brit Sviggum-stil.
Jentene er klippet ut og limt med 3D-puter.
Jeg har brukt osteklede for å lage snø, sammen med tøyroser, papirroser og vanlige roser. Metallbladene ble litt for hvite, så jeg tok på litt beige maling først.
Tekststemplet er fra Kort & Godt. Og de røde bokstavene er fra Papirdesign.
Jeg plasserte også noen metallcharms sammen med rosene, og litt bling. Og så brukte jeg hvit glitterlim og rock candy rundtomkring.
Stjernene er ferdige diecuts, sammen med små glitterstjerner. Og kransen bak jentene er en die fra Memory Box.
Alt jeg har brukt finnes hos Camelia :-)

4 kommentarer:

Pauline sa...

Gratla som DT hos Camelia!!
Syntes d var noe kjent m jentene på en LO sist jeg var i butikken.. ;-)
Denne var jo kjempefin, du behersker "Brit-stilen" bra!! :-)

Elisabeth sa...

Gratulere Solfrid!
Der fikk de norges dyktigste scrapper på laget :)

Lykke til

Stor klem fra meg

Randi Elisabeth sa...

Grattis som designer :)
Vil nesten "arrestere" deg for å begynne med julen så tidlig hi hi, men kan jo ikke det med denne flotte LOen. Fin eventyr stemning over denne synes jeg :)

Elisabeth sa...

Ps, liker din stil bedre, håper å se masse mer av den fremover :)