torsdag 22. august 2013

Geocaching

Geocaching er gøy! Og mye lettere å få ungene med på tur når det involverer skattejakt.
Bakgrunnsarket var litt kjedelig, men tenkte jeg skulle greie meg uten sjablonger og gesso for en gangs skyld. Så istedet brukte jeg masse rester av hvite rubons.
Jeg brukte en Martha Stewart punch rundt hele arket. Og så ble det litt lag-på-lag med kart, tags, chipboard, tape og serviett.
Trekanten fra Chictags var jo bare helt perfekt.
Skrev bare litt tekst for hånd. Og litt stempling her og der. Etter litt uheldig søling med mist, så måtte jeg stemple noen ekstra splatter rundtomkring....

Nå skulle jeg egentlig pakket til lørdagens scrappetreff i Egersund. Men som vanlig, så blir det vel heller en sen fredagskveld med panisk pakking, som vanlig.....

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Denne var skikkelig fin! Fine detaljer, selv om ikke alt var tilsiktet!! Ble iallefall tøft! Klem fra Anne-Eddie ;)

Elisabeth sa...

Du bare får det til, hver gang, skikkelig inspirerende LO for meg som har hamstra rubons og aldri gnikket en eneste en ;) Tipper det er god gang i Egersund, kos deg masse!