onsdag 31. juli 2013

Happy Hour

For litt siden var jeg på treff med den "gamle" Scrapshop-gjengen. Ufattelig kjekt å treffes igjen, og kreativiteten blomstret. Laget utrolige 3 (!) LO'er på en lørdag, og det er uvanlig produktivt til å være meg.
Her er den første LO'en jeg laget.
Hørte intens fnising fra kjøkkenet og mye romstering. Så kom jentene ut på terrassen med hjemmelaga sommerdrink :-)
Ikke de beste bildene, men hadde lyst til å scrappe dem uansett.
Det meste jeg brukte er fra et kit fra Scraptastic Club. I tillegg fikk vi alle på treffet utdelt litt kjekt scrappesnop fra Inger Pauline. Sugerørene er fra henne, og er egentlig pinner til cake pops. Men de passet jo perfekt til disse bildene.
Oppskriften på sommerdrinken må jo være med. Kartet bak bildet er også fra Pauline, og det passet så bra i fargene.

Vi er akkurat kommet hjem etter en flott uke på Menorca. Så nå har jeg masse feriebilder å scrappe. Må bare få unna litt klesvask først, så håper jeg å nyte de siste feriedagene før hverdagen innhenter oss....

2 kommentarer:

Linda sa...

så kult med sugerørene! Ja, hele LOen var kjempeflott :)

Sivic sa...

Stilig med sugerøra :)
Så at det var flere LO'er siden jeg har vært inne å kikket i bloggen din, mye fint der som vanlig!!
Høres deilig ut med sydentur, blir kanskje en tur på oss også, vi holder på å lete nå :)
Ha en fortsatt fin sommer, klem