lørdag 20. april 2013

Datalykke

Papirdesign har kommet med en arkserie med datatema, og de måtte jeg jo bare ha! Fikk sikret meg disse hos Camelia rett før Papirfesten, og et passende bilde hadde jeg jo.
Jeg brukte en sjablong og hvit Gesso på bakgrunnen. Og så sprayet jeg med svart Dylusionspray og lot det renne nedover arket. De røde splættene er laget med Distress Stain.
Slet lenge med å finne en tittel til denne siden, men så la jeg merke til hva arket het. Og 'datalykke' kunne vel ikke passet bedre til våre 8-årige nerd.... :-)
Jeg stemplet litt vilkårlig her og der, og brukte mange forskjellige typer washitape.
De røde stjernene er Mistables fra Prima. Jeg farget dem med Distress Stain, og stemplet på dem i tillegg. Stjerner fra Sodalicious må jo være med....
Teksten er printet ut og papirstrimlene er limt med 3d-puter.
Liker-stemplet (også fra Papirdesign) er en stor favoritt for tiden. Har brukt det både på LO'er og kort.

I kveld har jeg akkurat scrappet ferdig en ny LO. Og brukt gult og rosa sammen...... Så nyttårsforsettet om å bruke mer farger ser ut til å bli holdt...
Ha en fin helg!

5 kommentarer:

Line sa...

Synes du er super flink til å ha med mye forskjellig uten at det blir rot på både LO og kortene dine.

Elisabeth sa...

Fy søren så kul side! Og så masse tøffe detaljer! Du er råflink og mitt store scrappeidol ;) tihihi :)

Kan ikke huske at noen av sidene dine bare har vært "et pent portrett" som så mange av de andre scrapperene scrapper.

Fortsett å lage sånne flotte historiefortellende sider!

Klem fra meg

Elisabeth sa...

Jeg våger meg til å tilføye at du er det største scrappetalentet Norge har for tiden :)

!

Randi Elisabeth sa...

Stilig :) Liker fargene, bruk av maske og mist. Mange kjekke detaljer.

morkaren sa...

Hvor skønt et LO, dejligt emne, med den PC afhængihed (osse hos os voksne) knus morkaren.