lørdag 27. oktober 2012

Kort til en kollega

Dette kortet laget jeg til en kollega som skulle slutte.
Som så altfor ofte, så var jeg ferdig i siste liten. Så dette er noen litt dårlige bilder knipset hastig på scrapperommet.....
Jeg har brukt ark fra Authentique og Sodalicious (arket med all tekst/tall).
Synes sjelden det passer med blomster på et herrekort, så da bruker jeg ofte stjerner i stedet. Her har jeg punchet ut med en Sizzix-die i svart bølgepapp.
Og så punchet jeg ut sirklene med stjerner rett fra mønsterarket.
Det lekre båndet er kjøpt hos Camelia, og bokstavene er fra Papirdesign.
Sliter fortsatt med scrappetørke, så det går mest i kortlaging. Men har shoppet litt i det siste, med håp om at det hjelper..... :-)

3 kommentarer:

anne jorunn sa...

Knalltøft! Du er så rå på den rocka stilen!!
Digger stjernene og mønsterpapirene!

Ha en fortsatt fin helg! :-)

Sivic sa...

Skikkelig flott kort!!
Shopping er bra, alltid kjekt med noe nytt :)
Ha ei flott helg,
klem

Elisabeth Helland sa...

sååå tøft!! herlige farger og skikkelig digg-digg
ha ei fin fin helg du og dine...