mandag 11. juli 2011

Clean & Simple

Clean & Simple er en stil jeg egentlig liker veldig godt. Allikevel er det altfor sjelden jeg scrapper i den stilen......
Men nå fikk Scrapshops Kreative Team dette som utfordring, så da bød anledningen seg.
Jeg valgte å lage en Lettesize LO, med hvit Bazzill som bakgrunn. Det turkise mønsterarket er fra Echo Park, mens den røde sirkelen er bare punchet fra den aldri minkende restehaugen.....
De røde bokstavene fant jeg liggende blant rotet mitt, og aner ikke hvor de er fra. Men de var jo kjempekule, så nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke har brukt dem før..... Rød metallpynt fra 7gypsies, og teksten har jeg printet på hvit kartong og limt med 3d-puter.

Her kan du se hvordan resten av designteamet har løst oppgaven. Og her er også en utfordring som jeg håper mange vil prøve seg på.

Trenger du enda flere utfordringer, så er det også dukket opp en på Scrapperallybloggen.

3 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Skjelden jeg scrapper i C&S, men det er jo ganske flott og da;) iallefall når det blir gjort slik som her. Elsker fargesammensettingen:) Minner meg om førte gang jeg var på Papirfesten, og første gang jeg traff deg hi hi-da var vi jo på C&Skurs;)

Linda Brun sa...

Kjempelekker Jonna, du behersker denne stilen til det fulle...!!

Anonym sa...

Kjempekul LO! Du behersker denne stilen godt :)