søndag 19. juni 2011

Noen flere kort...

Årets komf-sesong er vel over nå, så her kommer de siste konfirmasjonskortene jeg har laget på bestilling.
Til det første brukte jeg ark og diecuts fra Graphic 45.
Jeg har sydd med symaskin rundt kanten. De tre lekre damene er bare festet med store brads.
Tekststempel fra Papirloftet, og litt forskjellige blomster sammen med flower centers fra Prima.

Til det neste kortet brukte jeg utklippsbilde fra Scrapshop.
Sydde rundt kanten på dette også, og la en kakeserviett bak bildet. Den ble først sprayet med glimmer mist. Brukte også en kantpuncher fra Martha Stewart på det ene mønsterarket.
Tekststemplet er igjen fra Papirloftet. Og så satte jeg sammen litt forskjellige blomster, roser og bling.
Sommerfuglene er fra Making Memories, og jeg limte 2 stk sammen.
Digger kombinasjonen av turkis og brunt....

Ha en fortsatt fin søndag!

3 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Jeg digger både turkis & brunt og sort & rødt, så disse kortene falt virkelig i smak. Likte de tre bildene me damene på, snaisen detalj;)

Marianne H sa...

Kortet med damene er virkelig kjempefint!! Grafic45 har mange fine ark å bli inspirert av. Ha en fin uke.

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott med turkis og brunt, dette var bare så flott:)