søndag 13. februar 2011

Morsdagskort

Sånne dager kommer like brått på meg hvert år.... men jeg rakk da å lage et sjokoladekort til min mor.
Ark og bling fra Prima, og sommerfugler fra MM. Brukte en Martha Stewart puncher på båndet rundt sjokoladen.
Ovale punchere, med og uten scallop kant, og printet tekst. Passet med litt grønt, siden det er mintsjokolade.....
Selv fikk jeg kort av mine egne jenter, fint dekorert med hjerter og stjerner. Den mest skriveføre hadde til og med våget seg på en håndskrevet tekst: jej er gla i dej......
Og med en eske sjokolade i tillegg, så var morsdagen perfekt!

3 kommentarer:

Marianne H sa...

Dette er da skikkelig lekkertHa en fin uke :-D

Frøken Anker sa...

Jeg ville gerne have været din mor :-)
Hav en dejlig dag
Birgitte

Ramatoa sa...

Så utrolig masse flott du lager!
Og du verden så store jentene blir.