mandag 2. august 2010

Summertime.....

Siden vår familie er en skikkelig jentefamilie, så er det sjelden jeg får scrappet gutte-LO'er. Men når man drar på ferie med en god venninne som har to gutter..... så dukker det opp scrappeverdige blinkskudd!
Jeg hadde ark og pynt fra MME liggende, som var altfor gutteaktige for våre jenter. Men disse bildene passet jo bare helt perfekt, så da kom scrappelysten som et skudd...
Bakgrunnsarket er fra Basic Grey. Jeg klippet ut stjerner i bølgepapp og limte disse med midlertidig lim, og sprayet med oransje Color Wash. Tegnet rundt med svart penn, og fant ut at jeg kunne bruke den ene stjernen som den var.
Surfeboardkanten klippet jeg ut fra mønsterarket, og fant noen passende chipboardfigurer fra K&Company. Brukte også kantpuncher på det ene arket.
Diecut-teksten fra MME var altfor stor, så jeg beskar den grundig, og klippet også ut nedre del av bokstavene.
Så en stor takk til Torbjørn, som var en velvillig (av og til ihvertfall....) fotomodell! :-)

5 kommentarer:

Linda Brun sa...

Kjempeflott LO og digger det du har gjort med bokstavene. Knalltøft!

Sivic sa...

Så flott gutte LO!!
Mange flotte detaljer!!
Jeg har en utfordring til deg i bloggen min hvis du har lyst : )

Randi Elisabeth sa...

Kjempestilig LO Solfrid, med stilige detaljer. Er det ikke kjekt vel når en føler det bare "kommer av seg selv"?? ? Herlig:)

Detema sa...

Denne likte jeg godt. Tøft med de stjernene :-)

babatte sa...

You splendidly emphasized these papers, what cut!

U uitstekende onderstreept deze papieren, wat verzondene!