torsdag 3. juni 2010

Gorjussjenter....

.... er blitt blant mine absolutt favorittstempler.
Så når jeg fikk i oppdrag å sette sammen en pakke til Scrapshops månedskortpakke, så var jo valget enkelt. Jeg valgte stempelet 'untamed' og syntes det passet med oransje og turkis som fargevalg. Har vekslet mellom Promarkers og Distress Ink når jeg fargela motivene.
Her er de kortene jeg laget av pakken.
Det første er et veldig enkelt tagkort som går raskt å lage når man har ferdige motiver liggende.
Enda et tagkort, men litt mer pyntet.
Digger også de kule rammene fra Kort&Godt som man kan alterere på mange måter. Jeg har brukt Cuttlebug embossing og sprayet med Color Wash.
Så et vanlig 15x15 kort.
Ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i punchene fra Martha Stewart. Man får jo aldri nok av dem.....
Jeg limte bling rundt hele kanten på rammen.
Mer detaljert beskrivelse finnes i månedskortbloggen.
Nå skal jeg rydde scrapperommet. Her råder fullstendig kaos for tiden, så jeg håpet litt rydding kunne få fram kreativiteten til helga.....

1 kommentar:

Detema sa...

Flotte kort i nydelige farger!