fredag 16. april 2010

Vinter-LO

Må skynde meg og legge ut en vinterlig LO før våren tar helt overhånd :-)
Her er det Kira som er ute på ski, og da kan det bli mange festlige motiver...
Bakgrunnsarket er Maja Design, og sirkelen fra MME. Jeg brukte et annet ark som mal for å få laget scallopkant rundt hele sirkelen. Så sydde jeg den fast til bakgrunnsarket.

Tittelen er igjen klisterbokstaver fra Jenni Bowlin, fargelagt med Promarkers. Og snøfnuggene er en punch fra Martha Stewart.
Stjernene klippet jeg ut fra rød bølgepapp, og dempet fargen med hvit krakeleringsmaling.

Fikk også brukt opp masse rubonsrester fra Fancy Pants. Teksten printet jeg på små papirbiter og plasserte dem litt vilkårlig rundtomkring.

Skiutstyret er chipboard fra Tattered Angels. Jeg bare svertet dem litt i kantene.
Forhåpentligvis er skiferdighetene enda bedre til neste sesong, og matcher bedre pågangsmotet....
Ha en fin helg!

7 kommentarer:

Pauline sa...

Denne var knalldigg Jonna!!!
Kan jeg lifte?

Riktig god helg! :-)

Jonna sa...

Klart du kan! Bare jeg får se resultatet :-)

Pauline sa...

He he, ja det må det bli ei råd med.. ;-)

Line sa...

Enig denne var kjempe flott. Den sirkelen var jo utrolig tøff. Og takk for tipset til bruk av rød bølgepapp :-)

Randi Elisabeth sa...

Herlig Solfrid:) Likte alle bildene og de små tekst lappene. Mye flott og kreativ pynting;)

Detema sa...

Kjempefin. Frisker opp med røde detaljer på en vinter LO.

Linda Brun sa...

WOW..Råflott LO.. Likte veldig godt sirkelen du har laget og alle de små snackse tingene du pyntet med...