torsdag 5. november 2009

Such a perfect day...

Denne LO'en er en scraplift som jeg laget til en designteam-utfordring hos Scrapshop. Bakgrunnsarket er et ferdigsydd ark fra Prima, så da slapp jeg den jobben :-)

Tittelen er fra MME, og jeg skar ut deler av teksten med skalpell.

Den store tigerlily'en er malt, sprayet med glimmermist og jeg brukte stempelpute rundt kantene. Metallpynt og perle i midten. Bak blomsten er det et journaling ark/transparent fra Basic Grey. Brukte også bånd, perleswirl og roser.

Det gamle notearket er krøllet sammen, grundig sprayet med glimmermist, og sydd fast til kartongen. Metallsommerfugl fra Kort & Godt.

Her vises de broderte detaljene på Primaarket. Sånt noe har jeg ikke tålmodighet til å gjøre selv.... ;-)

5 kommentarer:

Cathrine sa...

så herlig LO, skikkelig sommerlig og fresh og lett.. ;) liker hvordan blomster osv er "strødd" utover..God helg!!

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Flott Lo , nydelig ark masse fin stæsj:) me liker

Nora sa...

So pretty - beautiful photo, love the stitching ;)
Hilsen,
Nora

mumi sa...

Så skjønn:) Fin bruk av primaarket:)

Oward(e) sa...

Wow!!! Vraiment jolie ta page !