mandag 26. oktober 2009

"Inky Fingers"-LO fra Papirfesten

Jeg er veldig glad for at jeg valgte å melde meg på dette kurset under Papirfesten. Inky Fingers med Dina Wakley var virkelig inspirerende!
Og jeg måtte rett ut og handle Color Wash i flere farger på mandagen...
Litt kaos når så mange kursdeltagere skulle bruke de samme fargene, så ser jeg har sølt litt utenfor her og der. Vi sprayet altså med Color Wash og brukte mange forskjellige sjablonger.

Bildet er av mine nieser. Litt misvisende tittel, da de er søstre og ikke kusiner.... Men de er jo mine døtres kusiner, så da går det :-)

Tekststripene klippet vi ut av et mønsterark, og jeg valgte å lime de oppå bølgepappen.
Bokstavene er fra Jenni Bowlin, og er egentlig sort/hvite. Vi fargela dem med Zig-penner, og jeg lurer på hvorfor i all verden jeg ikke har kommet på det før. Har jo et helt ark med dette alfabetet liggende, men har aldri greidd å bruke dem....

Chipboardstjernen brukte vi også som mask til andre prosjekter, så den er grundig sprayet!
Kjempekjekt å se så mange forskjellige LO'er med samme utgangspunkt.

3 kommentarer:

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Dette kurset hadde jeg også meldt meg
på så nå gleder jeg meg til de skal ha en reprise når vi har treff på moi,det ble en stilig Lo Jonna:)

Cathrine sa...

kul, og nytt fra din side.. kjekt med kurs og ny lærdom ja! ;) likte høstfargene her godt..

Anne sa...

Kjempestilig lo. Syns dette kurset så veldig kjekt ut. Så på en annen lo hvordan dette var gjort og det skal garantert prøves ut. Kjempestilig effekt med den borden som er spraymalet med sjablonger.