mandag 3. august 2009

Tilbake til jordfarger og ugler.....

Ikke alltid så lett å sette ord på ting. "Eg blei bare leie meg!!!" - er Malis standarduttrykk når humøret er på bånn og hun egentlig ikke har noen god grunn å oppgi når vi spør hva som er galt. Så den setningen hører vi rett som det er for tiden, sagt i et tonefall som ikke innbyr til videre dialog....
Har for det meste brukt ark og diverse fra en TTT-månedspakke - Carolee's Creations.


Chipboardtreet er fra Maya Road. Stammen er bare gjort mørkere med stempelpute, mens resten av treet ble kledd med mønsterark.
Fant noen rester med rubons fra Basic Grey som passet bra her :-) Det er skrevet litt tekst på tag'en bak bildet.

Måtte ha en litt skummel ugle her, som passet til temaet. I tillegg endret jeg på 'Happy'-klistermerket. :-)
Bokstavene er Whispered Words fra Prima. Viser ikke så godt her, men jeg har limt hvite bokstaver oppå mørkebrune. Et tips jeg stjal fra Spinnvild.....
Transparenten har fått hvit maling rundt kanten.

Har også brukt bånd og brads som fulgte med pakken. Og klattet litt med crackle paint rundtomkring.

3 kommentarer:

Detema sa...

Tror Mali uttrykker noe vi alle har følt innimellom :-) Masse kule detaljer på LO'en.

Line sa...

Var bra med så mange farger rundt omkring. Likte også oppsettet her.

Anne M sa...

Kjempefin LO i fine jordfarger!
Likte oppsettet ditt og måten du har brukt crackle paint malin rundt etter;)