torsdag 16. juli 2009

Designteam! + et sommerkort...

Jeg er blitt forespurt om å være med på Scrapshops Designteam!
Og det ville jeg jo så klart! Gleder meg til å sette igang. Vel, skrekkblandet fryd iblandet prestasjonsangst er vel den rette beskrivelsen....

Her et sommerkort jeg laget til Malis kontaktperson i barnehagen. Vedkommende flytter over på en annen avdeling, så jeg ville bare si tusen takk for strålende oppfølging. Bilde og hilsen fra Mali inne i kortet.


Ark fra Basic Grey og turkis Bazzill, punch fra Martha Stewart kombinert med et bånd. Rester av rubons og kjempekule oransje thickers!

Sommerfuglene er klippet ut fra mønsterarket og dekorert med glitterlim. Skulle selvfølgelig bare lime kroppen fast til kortet og brettet vingene opp. Men plutselig hadde jeg glemt meg ut og dratt dem gjennom X'en.... Hastverk er lastverk!
PS Det er scanningen som er skjev..... ikke selve kortet... ;-)

3 kommentarer:

Nora sa...

Congratulations! I know you will do more amazing work...
Best wishes ;)
Nora

Elisabeth Helland sa...

gratulere gratulere...

Detema sa...

Så kult!! Gratulerer :-)