onsdag 4. mars 2009

Intervju med en 4-åring....

... kan være ganske så festlig! Det var en del rare og uventede svar som dukket opp.
Egentlig en glimrende måte å dokumentere barndommen, så vi skal nok ha flere intervjurunder opp igjennom årene. Jentene syntes det var stor stas, og ville ikke gi seg. "Spør meg meir, mamma!"
Her er ihvertfall Mali sin LO, laget på treff hos Scrapshop.


Bakgrunnsarket er fra Little Yellow Bicycle, og en del av pynten også. Ellers en del produkter fra Prima, Basic Grey og MM.


Og så de lekre båndene fra Scrappers Choice. Holdt på å gå tom, og panikken steg når jeg ikke fant dem i noen nettbutikker heller. Men så dukket de plutselig opp hos Scrapshop, og jeg var rask med å sikre meg en pakke.

5 kommentarer:

Hanne@home sa...

Jeg har tenkt på Intervju med jentene så lenge nå, men har liksom ikke kommet igang. Nå er de jo 3 år, så jeg tror det kan komme vittige svar ut fra en sånn situasjon. Et herlig bilde, og du har scrappet det kjempeflott. De båndene var jo bare superlekre.

Wibeke sa...

Hihi...morsomt å dokumentere hva ungene sier på LO'er...
Nydelig stæsjet Jonna :-)

Elisabeth sa...

Så fin den ble og intervjuet var kjempemorsom lesning. En god idé som flere burde kopiere

Cathrine sa...

nydelig, ren og lett LO;) liker de små detaljene av farge på gankse næytral bakgrunn, og kult med clearpynten. og nydelig bilde av søte Mali

Anonym sa...

Herlig ide å dokumentere på denne måten. Flotte detaljer og stæsj.