lørdag 7. februar 2009

Vinter

Begynte såvidt på denne også på treffet hos Scrapshop, men det tok litt tid før jeg fikk gjort den ferdig. Bildet ble tatt en av de få dagene vi hadde snø før jul.
Arkene er fra månedspakken fra TTT denne gangen også, dvs. Bobunny og Kaiser.

Disse hjertene fra Prima har ligget her uåpnet i lange tider. Kjekt at jeg endelig fant bruk for dem.

Tittelen er bokstaver fra Li'l Davis - hadde brune og blå selv, og min snille søster donerte to rosa.....
Ellers blomster og bling fra Prima, og heftig bruk av glimmermist og glitterlim.
Virkelig en funklende LO, som fallt i smak hos hovedpersonen. I dag har vi vært ute i snøen og tatt ca. 80 nye snøbilder, så tror ikke jeg slipper opp for scrappemotiver på en stund.

4 kommentarer:

Hanne@home sa...

Wow, for en utrolig fantastisk layout. Har sittet og studert nå, du er jo sååå flink til å ta igjen detaljer og farger fra bildet. Virkelig en layout etter min smak!

Cathrine sa...

ooohh Jonna! *fnis* denne var utrolig lekker! alt klaffa her.. fargene var superlekre!! all pynten også.. de hjertene passe jo kjempeflott til. nydelig med swirlsen på, den gir inntrykk av frost. ellers masse supre detaljer.. *må se mer på den nå*

Silje sa...

Å denne var nydelig! Signerer Hanne, dette med å ta igjen farger og detaljer fra bildet kan du!

Lissie sa...

Nyydelig lo!