torsdag 16. oktober 2008

Bind-it-all er gøy!

Har laget enda en liten bok med min nye bind-it-all.
Er så lei av å lete huset rundt etter gule lapper e.l. når jeg skal skrive handleliste. Så nå har jeg laget en egen bok! Inni er det en stor linjert post-it blokk fra Binders.
Har brukt noen gamle ark som har ligget her lenge. Sikkert beregnet for kokeboktema, men jeg syntes de passet her også. Og så litt metallpynt fra WRMK, og kaffestempelet fra Magnolia
Så spørs det om jeg finner igjen boken når jeg trenger den.... :-)

5 kommentarer:

mumi sa...

Så lekker :)
Og så flink du er til å prøve ut bind -it-allen jeg kjøpte min i fjor på denne tiden og har brukt den hele TO ganger LOL.

Ingvild Bolme sa...

Oj, denne var lekker Jonna! Skjeldent jeg har sett en så stilig post-it bok som er så flott pyntet! Likte denne kjempegodt!

Salte sa...

Lekker bok du h ar laget!! Ang layouten - og skriftbakgrunnen, den er stemplet :)

Jamie Pyles sa...

Love this, great idea!!! Awesome soft colors!!

Cathrine sa...

denne ble kjempefin! den ser liksom litt "kjøpt" ut, dvs helproff;) (se kjøpt ut er vel nesten en fornmelse, når jeg tenker meg om... for man får jo ikke kjøpt så fine ting som man lager selv)