mandag 23. juni 2008

Bursdagskort....

... til min søster. Fortsatt litt dilla på crisscross-kort. De er jo så kjekke å lage!
Gavekortet fra Kvadrat inni kortet er bare festet i svarte fotohjørner. Regner med skal tas i bruk ganske så snart....

Blitt altfor lite tid til scrapping i det siste. Men nå har jeg akkurat printa ut bilder og har planer om å prøve meg på en skisse som Spinnvild la ut i sin blogg.
I tillegg så skal jeg på treff hos Scrapshop denne uka, og det pleier å få fart på kreativiteten!

3 kommentarer:

anne jorunn sa...

Skikkelig lekkert kort!! Har enda ikke prøvd meg på crisscross, men dette kortrt frister meg veldig til å prøve.
Kos deg på scrappetreff!!
Ha en flott tirsdag!

Karen sa...

Såå fint kort! Kreativt! Ha en fin helg!!

Cathrine sa...

nydelig kort!! Det var liksom så pyntet uten å være veldig pyntet.. om du skjønner! kjempefint! og helt herlige farger sammen! Stilig med gavekortet inni :)